Skip to main content

Brochure real estate

Wist je dat Kinepolis naast de bekende filmervaring zich ook actief met immo bezighoudt? De bioscoopketen wil een totaalervaring bieden, en die belevenis vertaalden in een overtuigende brochure gericht naar de retailsector.

‘A leisure destination’, zo betitelde Astrix de brochure gericht naar mogelijke retailpartners. Kinepolis wil meer dan een gezellige filmervaring een totaalervaring bieden voor een geslaagde uitstap. Astrix creëerde een uitnodigend geheel dat de totaalbeleving van Kinepolis mooi omkadert.

Daar mocht het grafisch team van Astrix zijn creatieve geest op loslaten, want deze brochure staat stijlgewijs los van de anders strikt te volgen CID van de bioscoopketen. Met nieuwe toetsen, waaronder het gebruik van fluorescerende elementen om de USP’s in de verf te zetten, toont Astrix aan de retailsector waarom het razend interessant is om een plaatsje te bemachtigen binnen een van de Kinepolis-multiplexen. En dat alles tegen een krappe deadline.

kinepolis fiche
foto cinema

Astrix creëerde een uitnodigend geheel dat de totaalbeleving van Kinepolis mooi omkadert

kinepolis spread

Over de klant

Kinepolis is een Belgische bioscoopketen met meer dan 50 bioscopen in Europa en Canada. Het bedrijf biedt naast filmplezier ook een totaalervaring voor een avondje uit met eet- en feestmogelijkheden.

kinepolis foto
kinepolis detail
real estate spread