Skip to main content

E-communicatie Accor

Van het voordelige ibis tot het luxueuze Fairmont, hotelketen AccorHotels beoogt tevreden klanten die ook volgende keer blijven kiezen voor Accor. Een kolfje naar de hand van Astrix.

Team Astrix staat het koepelmerk bij voor de invulling van het loyaliteitsprogramma. De kernboodschap: hoe meer je reist met Accor, hoe meer en groter de rewards zullen zijn. Dat vertalen we maandelijks in een e-card en e-newsletter die in de online brievenbus belandt van Nederlands-, Engels- en Franstalige leden in de Benelux.

E-communicatie Accor

Online snackable content: kort en krachtig. No-nonsense communicatie met een goede portie directheid, zoals je dat vaak bij onze Noorderburen ziet. Elke rewardsactie van Accor speelt zich af in een andere locatie, een andere sfeer: onze designer doorschuimt de beeldbanken en vindt net die visual die lezers doet verlangen naar hun volgende vakantie.

E-communicatie Accor
E-communicatie Accor

Online snackable content: no-nonsense communicatie met een goede portie directheid

E-communicatie Accor

Over de klant

AccorHotels maakt deel uit van de Accor Group en beheert wereldwijd meer dan 15 hotelmerken in het lage, midden en hoge segment. De keten biedt zijn klanten overkoepelende programma’s, waaronder het loyaliteitsprogramma, om klantenbinding te maximaliseren.