fbpx Jaarverslag TEXAF 2018 | Astrix Agency Skip to main content

Jaarverslag TEXAF 2018

Als beursgenoteerd bedrijf zocht investeringsmaatschappij TEXAF een ervaren partner die tegen strakke deadlines een jaarverslag kan afleveren. Dat leidde hen naar Waregem: naar Astrix.

Voor 2016 stond alles nog gebundeld op een weinig sprekend Word bestand. Astrix ontwierp een professioneel rapport in twee delen: een corporate gedeelte met duidelijke beelden en grafieken en een financieel luik. Eén struikelblok: TEXAF had nog geen welomlijnde huisstijl. Astrix bepaalde een kleurenpalet en koos voor blauwe en gele tinten afgestemd op het logo.

Waar het eerste TEXAF-jaarverslag van de handen van Astrix enkel in het Frans verscheen, kozen we het daaropvolgende jaar voor zowel Frans als Nederlands. Om de overgang tussen de verschillende hoofdstukken vloeiender te maken, koos onze designer ook voor grote visuals bij de scheidingspagina’s: een vlot leesbaar en uniform verslag is het resultaat.

Jaarverslag TEXAF 2018

Het ontbrak TEXAF aan een welomlijnde huisstijl: Astrix bepaalde een kleurenpalet afgestemd op het logo

Over de klant

Jaarverslag TEXAF 2018