Jaarverslag Kinepolis 2018
Een verslag dat werkt, al meer dan een decennium. Sinds 2005 – sindsdien zagen we al zes nieuwe films uit de The Fast and the Furious franchise – buigt een ingewerkt designteam zich over de opmaak van het Kinepolis jaarverslag. Wat niet betekent dat we vernieuwing schuwen.
Kinepolis staat niet enkel voor een unieke filmbeleving, maar groeit dankzij het totaalbelevingsconcept. Dat verhaal deden we al uit de doeken in de Real Estate brochure. Logischerwijs werd dit doorgetrokken naar het jaarverslag: opnieuw een jaar van bloeiende expansie werd visueel verduidelijkt met infografieken op maat.


Ons team staat Kinepolis bij voor de ‘usual suspects’, waaronder design en opmaak, beeldbewerking en eindredactie in drie talen. Maar ook voor zo veel meer. Astrix verzorgt de illustraties en infographics, en bepaalt op welk papier die exact gedrukt worden. Voor het nieuwste jaarverslag kozen we twee verschillende soorten papier: het corporate luik vooraan is een gestreken variant, terwijl het financiële deel een zakelijker ongestreken papier kreeg toegewezen. Zo kadert Astrix de stijgende lijn van Kinepolis in een professioneel jasje.


Astrix kadert de stijgende lijn van Kinepolis in een professioneel jasje
Over de klant
Kinepolis is een Belgische bioscoopketen met meer dan 50 bioscopen in Europa en Canada. Het bedrijf biedt naast filmplezier ook een totaalervaring voor een avondje uit met eet- en feestmogelijkheden.


