Skip to main content

Rebranding Sufina

Familieholding Sufina investeert in long-term partnerships. Voor hun nieuwe huisstijl werkte Astrix dan ook een tijdloos design uit.

Het nieuwe Sufina-logo kreeg een sterk geschreefd font dat het zakelijke, klassevolle karakter benadrukt. Een ligatuur tussen de ‘f’ en de ‘i’, die Graphic Designer Sara bewust in onderkast zette, maakt het logo uniek. De felgroene kleur van de vorige huisstijl werd vervangen door een donker turquoise tint en gecombineerd met goudfolie voor een luxueuze toets.

Rebranding Sufina
Rebranding Sufina

De luxueuze afwerking met goudfolie sluit perfect aan bij Sufina's baseline: ‘treasuring your business’

De gouden afwerking sluit perfect aan bij ‘treasuring your business’ – de baseline die het copyteam voor Sufina bedacht. Daarnaast komt het folie mooi tot zijn recht op het ongestreken, gestructureerde papier van de nieuwe visitekaartjes, groetenkaartjes en het briefpapier.  

Rebranding Sufina

Binnen de vernieuwde branding ontwikkelde Astrix een kleinschalige, informatieve website met een korte omschrijving en contactgegevens van het bedrijf: www.sufina.be.

Rebranding Sufina
Rebranding Sufina
Rebranding Sufina
Rebranding Sufina

Over de klant

Sufina is een onafhankelijke familiale investeringsmaatschappij onder leiding van de familie Moortgat. Hun focus? Partnerships op lange termijn met mede-aandeelhouders en management. Sinds 2019 huist Sufina samen met Astrix in Waregem Business Park.