Overslaan en naar de inhoud gaan
scroll naar beneden

Copywriting, eindredactie, vertalingen en meer

Voor alles wat onder de noemer copywriting valt, kan je bij astrix terecht – en da’s heel wat! We bedenken nieuwe namen en slogans, maar schrijven ook wekelijkse nieuwsbrieven, last-minute vertalingen en volledige brochures. De wereld van online content is ons niet vreemd, want onze slimme pennen vinden hun weg maar al te vaak naar social media copy, SEO webteksten en uitgebreide contentplanningen. Copy that?

Copywriting, eindredactie, vertalingen en meer

Ontzorging in minstens 4 talen

Storytelling mag dan wel een buzzword geworden zijn, wij ervaren de kracht van verhalen vertellen op dagelijkse basis. Geen platte commerciële teksten, maar informerende en inspirerende teksten die bij jouw merk passen. Onze copywriters ontzorgen jou en je marketingafdeling in raad en daad. Indien je het heft graag zelf in handen houdt, kan je ons evengoed inschakelen voor eindredacties en het herschrijven van bestaande teksten. Eens praten? ‘t Is maar een woord.

“Met goede klantcommunicatie laat je zien wie je bent. Het team van astrix weet hierin tot de kern door te dringen."

Faust Mertens, Betap

"Het is echt heel erg fijn te merken dat astrix flexibel is en met ons meezoekt naar de beste oplossing. Daarom kiest Matexi voor astrix."

Fien Van der Heggen, Marketing Specialist Matexi

eindredactie door copy

Op zoek naar een copywriting agency met ervaring in allerlei sectoren?

Waarom jouw commerciële teksten laten schrijven door astrix

  • Van auto’s over lifestyle tot vastgoed, onze pennen zijn van alle markten thuis. Met meer dan 30 jaar ervaring in teksten voor ondernemingen uit allerlei sectoren, zijn we snel mee.

 

  • Technische brochures, nauwgezette vertalingen of inspirerende artikels – ook op vlak van vorm bieden we een uitgebreid aanbod.

 

  • Continue beschikbaarheid: ons inhouse copyteam en ons netwerk van freelancers staat dagelijks voor jou klaar, ook voor spoedopdrachten.

Maakt copywriting dan echt het verschil?

Je merk mag dan fantastisch mooi verpakt zijn, ook het contentverhaal moet kloppen. De juiste copy vult die inhoudelijke gaatjes op met wervende teksten en duidelijke taal. Of het nu gaat om short copy of long copy, de juiste boodschap is er een die blijft plakken. Een beeld zegt misschien meer dan duizend woorden, maar die duizend woorden geven een nieuwe dimensie aan jouw beeld. En ze zijn nog eens vindbaar in Google ook.

see more work

see more cases

Hulp nodig bij je communicatie?

Nood aan sterke copy, een frisse branding of een website die converteert? Let's talk! We zitten graag eens samen om alle mogelijkheden te bespreken.

Ik ga akkoord met de privacy policy.