Magazine Z•out - Compagnie Het Zoute
Als projectontwikkelaar draagt Compagnie Het Zoute letterlijk haar steentje bij tot een mooiere kust. Om hun projecten in de kijker te zetten, vroegen ze astrix een magazine te ontwikkelen dat toegankelijk is voor alle inwoners en liefhebbers van badplaatsen in België, Nederland en Frankrijk.
Samen met de klant koos astrix resoluut voor een toegankelijk city magazine in twee talen: Z•out Magazine voorziet dus een mix van Nederlandse en Franstalige artikels, met de zee als blauwe draad.
Naast nieuwe vastgoedprojecten van Compagnie Het Zoute, komen rubrieken als food, sport, toerisme en cultuur aan bod.
Ons team zorgt intussen jaarlijks voor de volledige samenstelling van het magazine, van copywriting tot fotografie en lay-out. Z•out Magazine verschijnt in 10.000 exemplaren en wordt gratis verdeeld aan de kust.
Een toegankelijk, tweetalig city magazine met de zee als blauwe draad
Over de klant
Als projectontwikkelaar is Compagnie Het Zoute sinds 1908 actief op de Belgische, Franse en Nederlandse markt. Het bedrijf werd gesticht door de familie Lippens, met de bedoeling hun eigendommen te bundelen en anderzijds de versnippering tegen te gaan van de ruimtelijke ordening in Knokke Het Zoute.
Heeft jouw magazine een make-over nodig? We helpen graag met vormgeving, inhoud en zelfs advertentiewerving. Contacteer ons!