Jobsite - IVC
In de huidige jobmarkt is de werknemer, meer dan de werkgever, de protagonist. Employer branding heet dat dan. De reden? Honderdduizenden openstaande (veelal technische) vacatures die niet worden ingevuld.
IVC Group bracht al de juiste boodschap om nieuw talent aan te trekken, maar voelde de nood voor een juist en krachtig kanaal. Als gemotiveerde werknemer ging astrix aan de slag. Een strak design werd gekleurd met eigen iconen en illustraties, copy en fotografie.
Het credo “je droomcarrière ligt aan je voeten” namen we bij de interne fotoshoot letterlijk. Enkele Asterix’ers waagden zich aan een bijbaantje als voetmodel en hielpen mee met de realisatie van verschillende banners.
Een strak design werd gekleurd met eigen iconen en illustraties, copy en fotografie
Over de klant
IVC mag zich trots de grootste Europese fabrikant noemen van luxury vinyl tiles (LVT) en vinyl op rol en tapijttegels. Samen is IVC Group met zijn 1.600 medewerkers in Europa en de Verenigde Staten goed voor 120 miljoen m² vinylvloeren op jaarbasis.