Rebranding - Votquenne Foundations
Naar aanleiding van de tiende verjaardag van Votquenne Foundations, koos de funderingsspecialist voor een volledige rebranding. Het doel? De logo’s en uitstraling van hun verschillende divisies uniformiseren zodat ze een duidelijk geheel vormen, maar wel elk hun specificiteit behouden.
Ons grafisch team opteerde voor een slim logo, dat toepasselijk is opgebouwd uit een boor, de letter V en de letter F. Op basis daarvan kon voor elke divisie van het bedrijf makkelijk een variant gemaakt worden, waardoor hun verbondenheid duidelijk merkbaar is. Daaraan koppelden we voor elke entiteit ook een krachtige baseline.
Het neutrale blauw van de originele vormgeving werd behouden, maar uitgebreid met een lichtere tint voor meer contrast. Binnen de nieuwe stijl zorgde astrix voor een totaalpakket aan goodies: van notitieblokken tot briefpapier, visitekaartjes en bestickering van de Votquenne Foundations-voertuigen.
Verschillende variaties van één basislogo maken de verbondenheid tussen de divisies duidelijk
Over de klant
Als specialist in bemalings-, funderings- en beschoeiingstechnieken, biedt Votquenne Foundations totaaloplossingen op maat.