Aller au contenu principal

Interne nieuwsbrief als employer branding - House of HR

House of HR, overkoepelende groep van ‘HR-boutiques’ met meer dan 40 dochterbedrijven in heel Europa, rekent maandelijks op de creatieve ondersteuning van astrix voor het schrijven en uitsturen van hun interne nieuwsbrief.

Redactionele back-up

De medewerkers van de internationale HR-groep, steevast gekend als de ‘Happy Rebels’, vinden elkaar op een intranet boordevol sectornieuws, updates uit de groep en nieuwtjes van zusterbedrijven. Astrix wordt ingeschakeld voor het uitschrijven, vertalen en/of nalezen van deze artikels, die we daarna publiceren op de House of HR-Sharepoint.

Het beste van dat intranet bundelen we in een maandelijkse Engelstalige nieuwsbrief, in een kleurrijke lay-out gegoten door onze grafisch ontwerper: het Happy Rebel magenta en paars spatten ervan af in een helder jasje dat uitnodigt om te klikken.

House of HR nieuwsbrief
nieuws post House of HR

Zinderende zomermailing

Ook voor enkele special edition mailings steken we onze creatieve koppen graag samen. Voor de zomermailing van 2021 mochten we medewerkers warm maken (of eerder verfrissing bieden?) met paarse en roze cocktail- en mocktailrecepten, tips om de temperatuur van je thuiskantoor onder controle te houden en een lijstje met de leukste zomerbars in Europa.

Met deze nieuwsbrief houdt House of HR haar medewerkers op de hoogte van het reilen en zeilen van een steeds groter wordende groep. Zo voelen ze zich meer betrokken, wat de sfeer op de werkvloer alleen maar ten goede komt. Dat kan tellen qua employer branding!

Over de klant

House of HR is een internationale HR-boutique groep met kantoren in verschillende landen, die bedrijven groot en klein helpt met human resource-services. Onder andere Accent, Gighouse en Nowjobs maken deel uit van de groep met Belgische roots.

see more work

see more cases

werk in de kijker

bekijk meer cases

Een nieuw project of zin in een babbel?

Contacteer astrix

Ik ga akkoord met de privacy policy.