BEURSPANELEN EN FACTSHEETS VOOR UNILIN TECHNOLOGIES
Unizip, Uniclic, Flintile: geen enkele van de nieuwste vloersystemen en bijhorende tools zal ontbreken op de Domotex-stand van Unilin Technologies. Astrix zorgde voor het ontwerp van alle panelen, de bijhorende factsheets en roll-up banners voor partners die ook op de beurs staan.
Rekening houdend met de juiste formaten en een grondplan uitgestippeld door de klant, creëerde Graphic Designer Melissa een design op maat van elke technologie, voorzien van eigen technische illustraties. Copywriter Maxime vulde aan met hapklare teksten, titels en alle nodige USP’s.

JAARLIJKS MAGAZINE VOOR BALTA
Vorig jaar pakte tapijtbedrijf Balta voor het eerst uit met haar Novelties Magazine: een overzicht van alle nieuwigheden binnen de verschillende Balta-merken. Ook dit jaar mochten we onze grafische en copywriting skills loslaten op dit fijne project.
Na het bepalen van een representatief coverbeeld zorgde Art Director Karien voor de lay-out van de verschillende collecties. In overleg met het marketingteam kozen we ook namen voor de nieuwste producten en werkten we bijhorende sfeerteksten uit, volledig binnen de gebruikelijke speelse maar vooral inspirerende tone of voice. En dat mooi op tijd om ermee uit te pakken op Domotex!
